så länge du hör musiken

just nu i livet är jag en ganska lycklig tjej. det händer saker runt mig. bra grejer! ih. jag är så spänd!

började dagen med massa pussar och ord från min fina karl som åkte till irland med grabbarna nu ikväll. och när man inte har samma arbetstider och inte hinner ses innan man ska åka bort så får man göra sånt på morgonen. fint äre.

och idag har jag börjat uppladdningen inför blodomloppet, tog ett varv vid ån på lunchen och sprang 3 km på ca 17 min. är väl iallafall en bra början.



efter jobbet gick jag på stan med tinne en sväng och sen köpte hon fika åt oss för att jag glömt plånboken hemma. min sugamama. sen pratade jag ihjäl tinne och sen åkte hon hem.

när jag kom hem så packade jag för att imorgon ska jag sova hos pappa. pappa är också ensam för mamma är i sälen. vi ska visst ut och äta på kvällen och på lördag åker jag och camilla till stockholm på utbildning och middag. klockan 8.00 går tåget så min lediga helg bjuder inte direkt på någon slags sovmorgon. men jag hoppas det blir roligt!

på söndag kommer jag hem och då tänkte jag försöka träna på eftermiddagen och kanske umgås med anna och jerry och framåt midnatt kommer väl min karl hem igen. välbehållen och sånt. och nästa vecka är det planeringar som står på schemat. mycket spännande! mer om det vid ett annat tillfälle. kanske.

nu ligger jag här och kan som sagt inte sova. jag ska väl iaf börja med att stänga av datorn.





... och även fast du inte tror det,
du kommer födas och dö och födas igen.
så länge du hör musiken
.


lämna avtryck
Postat av: britta

bra tid!! måste med lyckas. ja springer så himla långsamt:(

2012-03-20 @ 20:13:25
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0