Lilla helgen

Jaha, nu kanske ni undrar hur allt gick igår och jag kan då meddela att maten och efterrätten blev mycket omtyckt! Barnen var bananas och vi skrattade! William var asnöjd när han fick äta stearinljus. Ljushuvud.
Ja, det var egentligen så som kalas ska vara!
Jag fick fina presenter också! Gratängformar, fårskinn, pengar och ett armbandsur! Jovisst vet ni, fint som snus!
Robin agerade mänsklig diskmaskin hela kvällen. Kallade honom roblux 2011. Borde verkligen köpa en riktig diskmaskin. Jag hatar att diska.

Idag har vi vaknat tidigt som vanligt. Kan ju inte sova länge sen vi kom hem från Amerikat. Började kolla på film och datorn började krångla som vanligt. Då skrek robin "nej, nu åker vi fan och köper en ny dator" så då flög vi upp från soffan och gick ner på stan. Där var allt stängt. Men vi fikade och gick en sväng på staden. Sen gick vi hem och tog bilen till Elgiganten och beställde en ny dator som vi får hämta i veckan. Robin är som ett barn.

Åkte hem och åt sushi och blev lite ledsna för att det inte smakade som i San Diego. Kollade på film sen blev jag rastlös och gick på powerwalk. Jocke hade visst smugit in låtar på listan igår som gjorde att jag typ sprang. Inte mycket men ändå lite!

Nu kom vi nyss hem från Erik, snackat loss och sett på en grön lanterna. Nu ska det väl sovas. Klockan är alldeles för mycket! Gah.

Ja. Men det var väl helgen i helhet. Mycket bra. Nästa helg ska jag jobba min första lördag sen i maj. Blir spännande. Sen ska visst jag och tinne åka till Tyskland mitt i söndagsnatten. Hur ska det gå?


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0