and that's why i know that i can say i'm lucky today

skulle väl kunna sammfatta den här måndagen till en bra dag. fick finbesök på salongen när micke och william kom förbi. passade på att klippa william för första gången. han blev fin men han gillade det inte speciellt mycket.. haha. sen gick jag runt och visade upp kotten (skröt) för alla som fanns på salongen. bara för att han är så söt. stolt faster.
på lunchen kom vår gamla kollega angelica för att äta med mig och camilla. mycket trevligt. saknar henne massor. dessutom har en annan gammal kollega hälsat på idag också, monika. så ja, trevlig måndag.

på vägen hem skulle det handlas och släpas hem på cykeln. gick in på village först och tänkte kolla lite presenter och lite julgrejer. där stod mamma också. så jag fick kramas. sen handlade vi tillsammans och då kändes cykelturen lite lättare hem. och nu har jag bakat bröd, sådär tredje limpan på 4 dagar. den första är snart slut, den andra gav jag till johanna och så gör jag ett nytt till oss. hatar köpebröd just nu. smakar skit.
sen tog jag ett par varv med kära vännen dammsugaren och diskade. nu tänkte jag sätta mig och läsa några tidningar med en kopp te innan robin kommer hem.

imorgon är det tisdag. och tisdagar är ju känt för att vara den värsta dagen på hela veckan.
bara för det så bjuder jag på en bra låt. här är den:


lämna avtryck
Postat av: Ia

Men blogga lite nu rå! Har ju inget att läsa ju :-)

2011-11-15 @ 19:48:35

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0