world spins madly on

sitter med datorn på balkongen för att det är för varmt att sitta inomhus. eftersvettas som en gris efter träningen. idag blev det både mage, pump och (hör och häpna) zumba. alltid tyckt att jag varit lite rörlig och dansant. men på zumba-passet kände jag mig stelare än en pinne. herregud säger jag bara. efteråt så tog jag mig en gainomax för det ska ju va bra. smakade pucko och sen blev jag proppmätt. okej? får la peta i mig en knäckemacka efter duschningen. smaskigt.

sommar är det ju nu också. lite konstigt att det snöade för en vecka sen?men nu får man hoppas att vädret håller i sig till helgen för då bär det väg ner till stugan. det ska jobbas och jag tänkte få någon slags solbränna men som det ser ut nu på väderleken så ska det mest regna. vafan?! inser att maj och juni månad bara kommer springa iväg. veckorna fullspäckade och det är något varje helg. ååh, jag vill hinna njuta lite också. sakta neeeeeeeeer. bara lite grann!

på jobbet idag skulle vi ta nya kort till hemsidan. jag var lika seriös som alltid.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0