en timme tar en vecka här






ja. då var det söndagskväll igen. i fredags var jag och Jessica för att sjunga ihop med fröken Norlin. mycketmycket trevligt! men innan det var vi och åt tapas på aioli och blev matförgiftade. Jessica besökte toan tre ggr under konserten och jag mådde illa hela natten. men det var bara att bita ihop för i lördags vaknades det jobb. åt inget på hela dagen och efter jobbet bar det av till Borens Hill för att fira Alicia. där åts det tårta och en hel påse grillchips för att lindra hungern. busade med kidsen. Alicia blev rädd för sin present, ett smyckesskrin med melodi och dansade zebra (älskade bondgården dock), fabbe berättade massor saker och gav mig långa kramar, william skrattar hela tiden nu och åt upp min skjorta. tydligen god. jag älskar att vara faster.

vid 20.30 hugget fick iaf jag mat. ett par köttabitar och en jäkla massa sallad. sen sov jag. sen vaknade jag. sen sov Robin. sen gick vi och la oss. imorse vaknade vi och var lite stressade av att ha förlorat en timme. jag förstår inte riktigt det här med att byta tid. varför inte bara ha samma jämt? efter frukosten kolade vi på ett antal avsnitt av familj guy. vid halv fem så mötte jag mamma för att introducera henne för bodypumpen. hon var duktig som sjutton för att köra första gången och jag var starkare än vanligt idag. drog på med tyngre vikter och orkade. sjukt nöjd. framsteg! hemma hos mamma och pappa väntade Robin och pappa samt världens godaste isterband. fick med mig matlåda tills imorgon också. mums. sen drog vi till Jerry och Anna för att titta på big brother för första gången. pinsamt och dåligt. blev inte så sugen på att se några mer avsnitt. nu ligger man i sängen och borde väl sova. jag har fortfarande ont i magen efter matförgiftning och konstiga mattider. inte bra alls. nästa vecka är en tuff vecka, fullspäckad. och jag längtar redan till nästa helg. då ska vi äta grönsaker med dipp. nu har mina händer somnat av att ligga ner och skriva på mobilen. det får helt enkelt räcka. hejhej.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0