Den förste mars tvåtusenelva

Började dagen med att springa till jobbet med världens tyngsta väska med 1 liter mjölk, en påse havregryn, träningskläder, ett äpple, handduk, skor, tvål och andra skönhetsgrejer, plånbok, en apelsin. Inte smartaste packningen direkt. På lunchen blev jag crazy och köpte massor nya kläder. Men som vanligt hinner jag aldrig prova något. Så när jag nu testade några grejer här hemma insåg jag att de inte var så roliga som jag tänkte. Och en del faktiskt för stora. Satt inget bra. Har visst låga tankar om mig själv och min kropp. Så imorgon är det bara att gå och lämna tillbaka. Bra för plånboken, dåligt för garderoben.

Fick även sluta tidigare en halvtimme så jag kunde dra och testa ett nytt pass. Frisk. Man drar på sig en väst och stoppar massa vikter i sen joggar man på plats, gör utfall, armhävningar osv. Instruktören va galen och skrek "åååååh, ta i!!!!!" så jag hade fasen knäna uppe vid hakan när vi just skulle jogga med höga knän. Efteråt körde jag även ett pass mage och sen blev jag upphämtad av Jerry och Robin som också varit och tränat.

Hurtiga klubben drog sedan hem. Åt lite äggröra, massa grönt, knäcke och även lite dadlar. Tänkte att vi iaf kunde fira lite såhär på årsdagen. Kollade även på Green Hornet. Så nu ska jag också bli superhjälte. Fast först ska jag faktiskt försöka sova och hoppas att jag för en gångs skull vaknar lite pigg. Är lite av en mardröm att gå upp på morgonen just nu. När vänder det? Nåväl, lägger ifrån mig mobilen nu så nightnight!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0