it's time to kill the lights

imorgon är det fredag igen. guuu va skönt! då ska det firas med pestopasta. mumsi.
jag sitter fortfarande uppe som en rak pinne i soffan och håller på med hemligt uppdrag. men nu är jag färdig. så jag ska väl ta och borsta gaddarna och sen krypa ner i sängen. robin sover redan. hörde nyss en jättesnark. natten till idag sov jag över 10 timmar. och ändå försov jag mig. som sagt är sjukt trött just nu.

idag har jag blivit jätteblond igen. känns faktiskt mest som det är jag när jag ser ut såhär. fattar inte varför det tagit två år sen jag var det sist? i like it. dock kliar det i hårbotten, det där med blekning är inte bra grejer. har även inhandlat lite nya ögonskuggor. tackar chefen för presentkortet på make up store vilket gjorde att jag köpte fyra ögonskuggor för bara 144 kr. mycket trevligt! till kvälla har robin gjort världens största mackor med skagenröra, avokado, lax, squash och tomat. älskar svullen. och jag gjorde mammas kladdkaka tills imorrn. är ju min tur att ha fredagsfika. robin har dock redan nallat en bit så nu kommer alla på jobbet tro att det är jag.

bjur på denna och säger godnatt:


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0