om att finna lyckan i att pröva jeans

står och prövar jeans. alla är skitfula och stora. stirrar för ett ögonblick på de jeansen som jag sparat. sparat som mål. de där acne-jeansen. tänker "neej, inte en chans..." och går ifrån garderoben. tar sedan ett steg tillbaka och tänker igen "äh, va fan lika bra att få det överstökat". drar på mig dem över benen och det går väldigt smidigt. är lite förvånad. och sen över mina enormt stora höfter. glider över snabbt. över rumpan likaså. och sen gylfen. där det förra sommaren skillde MER en 1 dm. och det går att stänga utan att jag ens måste ta i. skrattar för mig själv och önskar att robin var här så han kunde se. kunde dela min glädje. tar fram mobilen och skickar ett sms. skådar sedan spegelbilden och inser att jag verkligen måste köpa ett par nya snygga jeans så jag kan slänga de här gamla fula jeansen. den vinner som är trägen.

lämna avtryck
Postat av: britta

men jag döööör. varför kan inte jag få såna resultat!! :'( hur gör du?

2011-06-18 @ 19:10:59
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/
Postat av: britta

jag har nog belönats med en kropp som vägrar bli smal. Har du lagt om din kost?

jag äter husmanskost, tränar 3-5 ggr varje vecka, jobbar fysiskt, äter många små portioner om dagen (räknade en period och låg typ 500kcal under mitt dagliga kcal intag) So sad. Men heja heja dig. skitbra ju!! <3

2011-06-20 @ 17:02:11
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0