lilla uppdateringen

hejhej. sen sist vi sågs har jag bla. varit på 25års fest i vikingstad där vi lekte lekar, drack snaps, svettades i åskhettan och några av oss ramlade i buskar. och allt för eriks skull! när vi kom hem på natten så hittade vi en katt på gården och den visade vart den bodde så robin ringde på och så öppnade en kille i kalsonger (kan väl tillägga att klockan var typ 4 på natten). han tackade så hjärtligt och sa att de letat men inte hittat katten. efteråt sa robin med tårarna i halsen "fy fan, han har ju inte alls letat efter katten, han stod ju i kalsonger! djurplågare!! lämnat katten här ute ensam! så skulle aldrig vi göra. man borde slån!" jag klappade robin på ryggen och sa att det var nog dags att sova. dagen efter mölade vi pizza. med pommes på. har även införskattat mig en ny garderob. hade tydligen spenderarbyxorna på mig inne på SOLO i lördags. skulle köpa ett par nya jeans med blev så chockad när jag tydligen kom i ett par 26:or så jag köpte ett par till. och ett par tröjor. har även denna vecka planerat nya blommor på balkongen. tror visst att jag en dag ska bli något liknade någon med gröna fingrar. ger mig inte. imorgon när jag slutat så har jag bara en vecka kvar på jobbet tills jag är ledig i två veckor. och om drygt 6 veckor är vi i USA. shit. det går så fort hela tiden. snart är sommaren slut och vi sjunger nu är det jul igen. det är faktiskt lite sjukt.


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0