om att klubba en måndag

i måndags så beslöt jag, elin och tinne att dra till måndagsklubben. eurodisco kvällen till ära och allt. så förfestandet började hemma hos mig med lite dans, dryck och skratt. sen trippades det neråt stan och "what the fuck"-citatet myntades, speciellt när vi insåg att vi var typ äldst på hela stället.

vid två kom det fram en kille till mig och tinne och försökte ragga. efter en stund dök även hans kompis upp. måste tillägga att de såg ut som två tonårsvalpar. vi försökte lite snällt "ni kan nog gå vidare till några andra tjejer" men han fattade inte varför och när vi sen sa att vi var lite äldre än dem. så trodde han inte på oss och sa "men vadå? jag är ju en 90:a!" fick hålla oss för skratt och sa att vi var 25 men han vägrade att tro på oss så jag till slut fick ta fram körkortet, vägrade fortfarande fatta piken även då sa till slut sa tinne "som sagt, byebye!" och vi gick. kände att jag var rätt färdig på nationernas då.....
såhär i efterhand inser jag att när man är född 90 är man ju inte så liten längre. men skitsamma!

satte oss sedan på en bänk och åt korv. elin hade tydligen stinget uppe och orkade dansa i tio år till. sen skulle vi ta en taxi hem och när jag entrade taxin slog jag i huvudet. skönt värre, har en trevlig bula där nu. här är iallafall förfesten i några bilder:











lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0