här inne hos mig

har visst inget internet. så nu sitter jag här med mobilen som en dongel. har visst surfat gratis en månad för att jag och robin inte bestämt abbonemangsform som jag lovade att vi skulle göra när tjejen på telia satte gång hela grejen förra gången. så imorgon får jag gå ner som en skamsen hund igen och be dem sätta igång allt. för andra gången.

kanske man skulle prata lite om helgen när det är söndag och allt. jaa. då ska vi se.
i fredags var vi ett helt litet trevligt gäng i norrköping och var ute och dinerade. firade elin borgen som nu faktiskt är 25 år. stort! jag läste en egenskriven dikt högt, åt TApas och skrattade. och sen fick vi räkna ut våran nota själv för att de inte kunde splitta den. elin blev galen. sen åkte vi jäättefort hem. somnade som en stock när jag la mig på kudden.
i lördags så var det jobb och kvällen spenderade vi hemma hos jerry och anna. åt lite sushi och fruktsallad. bra där tänkte vi. tills ostbågarna, napparna och chokladen åkte fram. hade stora svullardagen och efteråt hade vi alla ont i magen. robin mosade i sig ostbågar och choklad samtidigt. helt galet. sen satt vi och var melodifestivalsexperter och vi alla undrade mest va linda bengtzing hade på sig, och tyckte att nicke borg va ganska trevlig. sen spelade vi chicago och plump.
idag gick vi upp vid 11.15 och robin somnade om i soffan efter frukosten till sådär 14.00, trevligt. efter en stund packade vi träningsväskorna. lilla spinning-passet idag. kunde vrida ur kläderna efteråt och seriöst så undrar jag va det är för fel på mitt huvud när jag tränar. är lika röd som en tomat efteråt. är det normalt? efteråt åkte vi till borensberg för att äta söndagsmiddag hos roger och inger. flygande jakob serverades det. mycket trevligt. men jag petar alltid bort bananer. bananer är inte okej i mat. sen åt jag bara EN kaka till fikat. mycket nöjd med mig själv.

nu sitter jag på golvet i vanlig ordning, robin spelar nåt jättecoolt tv-spel. jag har sorterat trosor, strump och kalsong-tvätten (är bland det värsta jag vet, och hur kan det vara så att det ALLTID är några strumpor som inte har någon partner när man är klar? varje gång?!) nu ska jag hänga upp tvätten och sova. och imorgon är det måndag igen.




mina tankar är dina tankar fast det vet du knappast om.
trots att du lever nån annanstans så visar du dig ändå gång på gång
.

lämna avtryck
Postat av: Britta

Fan va trevlig helg och sjukt fina bilder!

2011-02-28 @ 21:08:30
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0