mohntag schjunthe fevruary

är egentligen upptagen av FRINGE-tittande, men robin var tvungen att ta en powernap mitt i. så jag tänkte att jag kunde passa på att göra sånt här.
idag har jag haft en produktiv dag, plockat och fixat på jobbet, handlat massa tyg;
"hej, jag ska ha 10m av detta"
"..okej"
(börjar rulla ut och mäta en hel rulle, som sen tar slut precis vid 10m)
"ja, det blev ju 10m precis då"

"guuud, så bra! kan du rulla ihop den igen tror du?"

hon älskade mig. sen tog jag och carro våra träningsväskor och lämnade lite svettpölar (lyckades iaf med att inte riva hela interiören som jag gjorde sist) på gymmet. kom tillbaka till jobbet som två röda grisar i nyllet och åt lite fisk. beställde en present till kalaset på hjalmar svenfelts väg 1 på lördag och lite fint papper som jag kan lägga i pysselhögen eftersom jag har så mycket tid till att pyssla. meeen, det är ju så fint att jag inte kan låta bli att köpa det. robin säger att jag är en shopaholic. jobbade ett par timmar till och nu har det ätits lilla kvällsisen och kollats på FRINGE som sagt.
robin sover som en stock. hoppas att han vaknar snart igen så det kan kollas. är beroende. tänk om det finns ett parallellt universum. en till mig. en till tekokare. en till håkan hellström. en till allt. blir knäpp om man tänker så. så nu tänker jag sluta.


den här har följt med mig i jackan hela dagen idag och igår. fabian lånade ut den lite. drak bitten!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0