hur mycket är min tystnad värd

sen sist jag skrev har bl.a detta hänt:

- det blev vår på riktigt
- firade svärmors födelsedag på kniv & gaffel där det åts fisk
- bokat lilla resan till USA
- var på ett step-pass där alla var smala som stickor och jag kände mig som en flodhäst i salen
- köpt ett kilo morötter, blomkål, gurka och dip för att sedan äta en av varje och inte vilja ha mer
- vunnit ett par solglasögon, äger nu ett par ray-ban och har aldrig tidigare ägt ett par såna dyra, fina saker eftersom jag är rädd att tappa bort dem. får se hur detta går
- fikat på ikano-huset två gånger
- tappat bort en vattenflaska som sedan återfunnits och försvunnit igen
- försökte ge mig ut och springa lite i lördags inför blomomloppet. resultat: hatar fortfarande blodomloppet

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0