rörelseenergi, stopplikt, väjningsplikt, parkering, huvudled.....

.. jag hatar körkortsteorin. svarar på en fråga förra gången, var tydligen fel. skriver ner det och memorerar det. får samma fråga idag, svarar det svaret som det skulle vara enligt förra testet, men då är det också fel. va är det frågan om? älskar att det stora provet närmar sig med stormsteg och varje miss gör att jag känner mig mer och mer usel på det här. kommer gå åt helvete. jag känner det på mig. nu hoppas jag robin kommer hem snart så vi kan äta ägg. kolla på biggestloser och känna sig smal. det gillar jag. för igår kände jag mig som den största tjejen i linköping då jag mosade i mig en hel kebabrulle. och den var inte ens god, vettigt! lördagen annars var den roligaste på länge, inte svettats, blivit så nerdränkt i öl, hoppat, skrattat, dansat så på himla länge. det hela avslutades på stan då vi festade loss på korv för 90 kr, jag och tinne åt varsin, robin åt fyra. sen städade jag bort alla ölburkar och fick århundradets hicka. sen sov vi och vaknade klockan 12.30 dagen efter. det var skönt. längtar redan till nästa helg då vi ska göra så lite som möjligt. eller jag ska väl iofs plugga. för det är det roligaste som finns. jag längtar tills det här är över. då ska jag skaffa ett liv igen!

lämna avtryck
Postat av: britta

heja heja emme! snart är det i hamn!! :)



ps.

background: url(http://brittaspjut.webblogg.se/images/2010/crop-raymond-waites-vintage-document-large-roses_93547848.jpg);

2010-09-13 @ 20:48:12
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0