minnas att gå på skolgatan upp och ner

det blev ett par alldeles för många glas rödvin med fina elin & elin. en massa prat och skratt. sen kom robin ner till stan och vi köpte nattamat till honom och raglade hem. svinkallt var det ute, vad hände egentligen? sen somnade jag rätt gott och rätt fort. och robins väckarklocka ringde klockan 8 imorse. då kunde inte jag heller somna om. trots att rödvinshuvudvärken sa att jag borde. gick upp och gjorde en sån där härlig lördagsfrukost dock ensam och kollade på några avsnitt sex and the city, snart har jag kollat på hela serien för 3e gången i mitt liv (och då har jag inte räknat med att avsnitt man sett på tv:n) och jag vill fortfarande att det aldrig ska ta slut. robin är och målar hus och jag ska ta och göra ordning mig för att åka till husbyfjöl (borensberg) med jerry och anna för att trängas, leta strumpor, äta kokostoppar och minnas känslan man hade i magen när man skulle gå på marken, och fick ta sina sparade pengar och köpa någon riktig skitsak. men man fick gå helt ensam. mest åkte man virvelvinden och hoppades på att få se killen man var kär i. och man var 8 år.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0