jag är arg

mitt agg mot 3 fortsätter tydligen. idag fick jag ÄNTLIGEN sms om att mitt abbonemang var ändrat = iphone 4 på väg hem! TJOHOO! lilla problemet uppstod ju bara när jag insåg att det stod fel abbonemangsform, det som jag fick ringa och ändra för en månad sen för de gjorde fel redan när jag beställde telefonen. men det skulle ju vara fixat till slut sa de ju. så jag tänkte att jag får väl ringa och kolla upp det här för det verkar skumt..
och. har nu suttit i kö i 20 min och kommer tillslut fram (då jag har laddat fram den bestämda sidan av mig) säger att allt är fel och berättar hela historian för 4e gången det här året, alla för olika personer på 3's kundtjänst. den här killen lyssnar och säger sedan med sin jättetrevliga röst "vilket nummer gäller det?" jag fattar inget och säger såklart DETTA nummer, då han förklarar att jag har två nummer med olika former av abbonemang och jag måste säga upp det som är fel men den avdelningen har stängt för dagen så jag måste ringa imorrn. jag blir galen och utbryter "vad händer då? menar du att jag ska få vänta på en ny telefon i 5 veckor till, för det tänker jag INTE göra! kan ni inte bara fixa ordning simkortet?" men då förklarar han lugnt att det är TVÅ st telefoner på väg hem till mig med som sagt, olika abonnemang. "det blir ju lite dyrt i längden kanske?" säger han till sist. OKEJ?! som sagt, nog vill jag ha en telefon men sååå materialistisk är jag faktiskt inte. men min fråga är mest: hur svårt ska det vara att få en telefon med RÄTT grejer från början? aaaargh. dessutom har jag varit arg hela dagen idag. ibland hatar jag folk i allmänhet. riktig dålig dag! jag behöver en kram.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0