fredagskväll

nu har jag precis duschat, hade ju iofs nästan duschat på vägen hem i det härliga regnet. nu har jag dragit på mig myskläder, tänt lite ljus, ska kolla på idol och sen en jätte patetisk kärleksfilm och äta min sushi och massor godis. så jädra skönt ska det bli. robin är ute med några grabbar och firar att alla kvällsjobb är slut och jag är ensam. hade från början tänkt att ragga upp någon som skulle vilja ta öl eller något. men jag är helt död. varit fullt upp hela veckan. så jag blir väl väckt runt tre-fyra inatt då robin ska tända i taket, berätta alla kvällens händelser, ramla in i saker osv. men jag älskar honom ändå. det gör jag verkligen! men hoppas jag får sova lite för imorgon är det jobb och sen ska det nog åkas till borensberg. jag tar varje chans till en övningskörning just nu och när vi kommer dit vankas det någon härlig buffé. jocke och angela har någon slags inflyttningsgrej. säger man ju inte nej till när man faktiskt för en gångs skulle kan vara med. och sen på kvällen ska de bästa dansmovesen hittas då det bär iväg till cupolen. men inte för någon dansbandsgrej. nejnej. här vankas det elektro och hoffmaestro. nu hungrar jag ihjäl. har iallafall varit duktig och uppdaterat lite. ses en annan dag!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0