everyting and nothing

jag tänkte att jag kanske skulle göra någon slags uppdatering här. har haft ont om tid på sistone. och använder aldrig datorn längre som sagt nu när jag har en cool ifån. ska försöka bättra mig. igen. här kommer iallafall någon sorts lista. saker som hänt sen sist jag skrev: tagit det där körkortet, fyllt 24 år (jisus), haft en mingelkväll med jobbet och visat vår kollektion, levt i min skinnjacka som jag fick av min mycket trevliga pojkvän i födelsedagspresent, börjat på streetdance med tinne, fryst ihjäl varje morgon, åkt till Borås och hälsat på Frida (ska försöka lägga upp lite bilder därifrån), börjat mitt nya hälsosamma liv och slutat samma kväll i vanlig ordning, byggt kojor med Fabian, besökt tandläkaren som bara kostade 50:- och jag lovade att börja använda tandtråd..... nu kommer jag inte på mer. imorgon ska det visst snöa.

lämna avtryck
Postat av: britta

skönt å hare tillbaka i bloggsfären. tyckte filmen var jättetrevlig faktiskt, fast hade önskat mig mer musik. funderar du på att glo pån?

2010-10-20 @ 16:33:52
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/
Postat av: Ragnarsine

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-07-21 @ 08:08:28
URL: http://ragnarsine.blogmakale.com

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0