det verkar som hon överlevt

idag har jag varit ledig. tänkte vakna tidigt och hinna med lite. vaknade tio och var fortfarande astrött och helt fel i kroppen. jag mår inte riktigt hundra. är någon slags förkyldningsaktigt som far runt i kroppen. vid elva tog jag cykeln och andades lite frisk luft in i lungorna. drog ner till massagen och fick fömodligen igång allt i kroppen ännu mer. varit frusen ända sen jag var där. har sen tvättat, fixat garderoben, diskat, dammsugit, badat. nu sitter jag här och är ganska hungrig men jag tänker att jag väntar tills robin kommer hem. borde vara snart.

har suttit i ett väldigt givande samtal idag igen med 3's trevliga personal. älskar dem mest av allt i hela världen. fattar inte att efter 10 samtal kan de fortfarande inte kan få saker att fungera. är någon skapligt fel på deras service.

snart är den lediga dagen slut och jag får ångest över att jag inte gjort något roligt överhuvudtaget.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0