en två tre, en två tre, tjejen under armen, och vals två tre, en gång till!

idag är det faktiskt pingstafton
och det visste jag ju knappt om alls
aftonar är ju trevliga
tyvärr så är man rätt pank såhär 3 dagar innan lön så någon vidare action blir det väl inte ikväll
har iallafall dagen till ära införskaffat lite naturgodis. nam-nam

har varit en ganska lång dag, klockan ringde kl 06.00 då jag stapplade upp och drog till jobbet
(robin gick upp han då också, för igår dimplade tydligen något nytt tv-spel ner i brevinkastet så han har spikat fast fotöljen en meter ifrån tv:n där han nu suttit i två dygn. och alltså: gick han upp och spelade när jag åkte till jobbet. observera att han är ledig... normalt?)
på jobbet var det 100000 människor, 58 balklänningar, alldeles för några spolar men iallafall så var det dags att ta fram det bästa av mina frisörkunskaper och skapa såna dära balfrisyrer. tre styckna avverkades och efteråt trodde jag seriöst att jag andades ut spray. bokstavligen

och sen har det ätits äcklig sallad på trädgårstorget, tvättats bil, fikats med roger & inger, sen kom vi hem satte sig robin i på sin meter igen och jag städade balkongen tycker sjukt synd om de som bor under då all våran skit från våra utemöbler bara rann ner till dem... e-hehhe.
sen efter det så tyckte jag tydligen inte att jag varit ambitiös nog idag utan satte mig och gjorde två mors-dag kort (en vecka i förväg!!) och ett dop-kort till min kusins lilla erik. men då såklart på balkongen, en å annan geting kom o höll mig sällskap. trodde tydligen jag var en blomma?
nu väntar jag mest på att robin ska försvinna från sin låtsasvärld.
vi har hyrt några filmer som ska plöjas igenom.
fast egentligen skulle jag vilja vara rik och sitta på stora torget med 18 ölar. sådär i solen
för nu luktar det sommar. och då är det på riktigt!


(gick inte att vrida på bilderna, så ni får helt enkelt vrida på er själva)

och idag har jag verkligen tänkt på det där med baler... det var nog en av de roligaste dagarna i mitt liv!
som också var för 5 år sen. (NÄÄÄR blev vi så gamla?)
är sjukligt avundssjuk på de som får dansa idag. skulle också vilja bli fin i håret och ha en vacker klänning.. och så hela känslan, att klara dansen, alla människor som var där och tittade på oss, pick-nicken, middagen, festen!
... får helt enkelt hoppas på att jag blir gift någongång?


men såhär fina var vi iallafall. jag och krille






(jag försöker bli duktigare på att blogga igen, här har ni resultatet. och bättre blir det fan inte!)

lämna avtryck
Postat av: britta

du var så fin på balen pemme!! klart ja kan hjälpa dig me blögga förresten, men du vet ju som sagt att mina kunskaper är någorlunda begränsade :) haha. bara att du informerar mig om hur du vill ha't så ska ja göra va ja kan. skitkul att du bloggar igen iallafall :D

2010-05-23 @ 09:16:24
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0