tusen bitar

blir galen på körkortsteorin som enbart verkar existera för att göra mitt liv surt
alltid kuggfrågor och alltid lika nära att klara det varje gång
jag får prestationsångest
hur kan det vara så jävla svårt?
är jag verkligen så dum i huvudet?

har varit en sjukt tung dag på jobbet
kunder som inte behagat att komma
en kropp och hals som inte orkat bära
men det är ju kul att glädja alla andra som skrattat gott åt mig
då jag låter som surkärringen agda 96 år

imorgon ska jag äta falukorv och makaroner till matlåda
och på kvällen ska jag, mamma och jessica se på sex and the city 2




I love this place
But it's haunted without you

I am here to stay
I am here to stay
Stay

lämna avtryck
Postat av: britta

keep up the good work!! det belönas i slutändan!! :) egentligen är den inte så svår, det mesta är logiskt. man får vända och vri' på't tills man förstår att JAHA men gud, varför har ja inte tänkt så? de hjälpte för mig. sen lyssnade jag mkt på florence valentin då också. för han är bäst. pussis

2010-06-01 @ 16:25:39
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0