torsdag

idag har det fixats fransk manikyr (tjejigt värre), fickparkerats (som en gud förövrigt!), prövats klänning till bröllop, avverkat en ben&jerrys glass med några minuters psyktalk med jessica och nu har jag fixat lite med min allmänna hälsa och en målarkladd nyss kom hem så vi ska åka och köpa något trevligt att äta samt skjutsa svärmor till jobbet.
imorgon väntar en dag i gruvan igen och på lördag ska man infinna sig kl 07.00 för att fixa balfrisyrer
härlig helg! som man brukar säga....?

så ikväll tänker jag inte göra så mycket alls.

funderar på om jag ska börja skriva lite längre texter, nångång sådär ibland.
något speciellt ni vill att jag ska skriva om
eller rättare sagt vrida och vända på
på mitt sätt


idag har jag sett ut såhär
älskar bajsbrallorna


lämna avtryck
Postat av: Lina

Skitsnygga byxor!

2010-05-24 @ 22:29:57
URL: http://linarosling.se/
Postat av: joanna

riktigt snyggt

2010-05-26 @ 18:12:13
URL: http://duochjag.devote.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0