seghetens dag

den här dagen går nog till historien i den mest sega
jag började iofs natten/dagen med att städa hela lägenheten
samt skura golven
mölat pizza, druckit cola och tjutit lite till moulin rouge

kommit på grejer som hände igår
skrattat högt
hittat blåmärken

nu är det snart natt igen
jag och robin ska gå och köpa isglass
och riva av en till movie

imorgon är det måndag igen och allt är som vanligt igen
hoppas att detta är en av de sista veckorna som robin måste åka till västervik
jag måste klara av den där jävla teorin också denna vecka
har dåligt samvete och ångest jämt för att jag inte tar tag i mitt liv
men det skiter vi i nu och njuter av att det är söndag ett par timmar till




i will love you, until my dying day

lämna avtryck
Postat av: tinne

haha, ja fasen va kul vi hade.

gillar min kunskap i addering. johans drink var ju tydligen blandad 75-15.

och du röstade på 75-40, haha.



du förresten, blåmärken?

2010-06-01 @ 16:59:38

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0