two steps away

jag har alltid velat vara riktigt bra på något
kan vara jätte avundsjuk på folk som kan spela gitarr, dansa, måla, springa, vara rolig, fotografera, gå snyggt..
kan ångra att jag gav upp många saker, struntade i det i hopp om att ta tag i det sen
och det där SEN har liksom aldrig kommit igen

och det är väl egentligen där vi har det
det är det jag verkligen är bra på saker
att aldrig TA TAG i saker


jag är trött på mig själv
på något sett hoppas jag att det löser sig när jag kommer hem från semestern
att jag får lite perspektiv
jag känner att jag har inget över till något just nu
eller någon heller för den delen

jag börjar iallafall idag
även om jag inte är 5 steg från att ta körkortet
så kan jag väl iallafall bli snygg på vägen till de stegen
efter jag är färdig med det här så ska jag leta upp den där yogabollen
och sen ska jag ge mig ut o gå
fan mig om jag hittar en ursäkt nu!


lämna avtryck
Postat av: Britta

Fan vilken rivstart på året emme! Hejar på dig! Puss

2010-01-12 @ 23:14:40
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/
Postat av: tess

ut och gå med en yogaboll verkar bökigt... =)

ha en underbar semester!

2010-01-28 @ 21:42:33
Postat av: Amanda Lundqvist

Emme, du är rolig och modig och cool och sprider glädje till alla andra, springer som en baywatch-brud gör du också! Anmäl dej till en gitarrkurs, det gjorde jag! 'Sen' är nu! Lite senare sen åker vi till Afrikat igen! =) Kram!

2010-02-13 @ 12:11:37

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0