Var är tomtens verkstad när man behöver den?

Julklappen från paradiset fortsätter krångla. Liknar mest julklappen från helvetet nu. Verkar som jag får sitta i telefon imorrn och försöka lösa det. Hoppas verkligen det går att fixa. Annars får jag aldrig säga "färdig med alla julklappar", är ju bara den kvar nu!

Imorrn är det en härlig fredag, börjar 8.15 och jobbar till 18 utan lunch. Kommer förmodligen dregla ner soffkudden tidigt imorrn kväll och vara en sådär mysig älskvärd flickvän.

Nu ska jag försöka sova. På tal om sömn. I hopp om att jag inte får ännu en nära döden imorrn när väckarklockan ringer. För det är faktiskt så det känns.

Det är det Kent på SVT24. Trevligt tycker jag.
Jag kan inte ens stå. Utan din luft, i mina lungor.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0