Bögfria mjölken?

img_0495 (MMS)

Idag vaknade jag och hade mina vanliga stressade morgon för att jag är så trött. Jämt. Hela tiden. Imorse kändes det som jag hade typ blundat i tre sekunder och sen ringde klockan. Världens kortaste natt. Men hur som helst, precis när jag hade ätit upp min gröt och skulle gå. Tänkte att jag bara skulle kolla på termometern ifall det var kallt. -12 mötte mina ögon och jag fick dra av mig jeansen för att dra på mig ett par långkallingar under. Lagom kallt. Det är kallt på jobbet också. Fryser ihjäl. Så nu jag tagit en badkarsdusch. Då man fyller upp med vatten en bit och sen sätter sig i och så under duschhuvudet och sätter på vatten. Så varje del av kroppen får värme samtidigt. Så nu är jag ganska varm.

Efter jobbet åkte vi till Jocke. Robin skulle jobba och jag träffade mormor och morfar en stund och lekte med Alicia. Hoppas det blir bra väder på juldagen så mormor och morfar kommer till mamma och pappa. Det känns inte bra annars. Alicia höll låda i vanlig ordning. Sen när hon somnat hjälpte jag till att slå in lite julklappar och drack glögg med Angela. Jocke gjorde världens godaste mackor. Fulla med vitlök. Så imorrn kommer kunderna älska mig. Hehe.

Jag ska snart försöka på min lilla lista snart. För er som väntar. Ni är nog inte många. Men ge inte upp. Bara svårt att få tag i datorn just nu då Robin upptar datorn varje sekund vi är hemma.

Häromdagen kom Robin hem med den mjölken som är på bilden här uppe och så sa han 'köpte lite bögfri mjölk' ... Han är bra rolig ibland! På fredag är det julafton. Herreguvd!


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0