Ifånbloggningen

Mitt liv just nu är mest ett ihopsatt svammel. Jobbar mest hela tiden, försöker pyssla ihop lite jul hemma, sova en sväng och komma på de perfekta julklapparna. Snart är jag färdig med alla. Bara den största och besvärligaste kvar. Den som från början lät som en väldigt bra idée. Idag köpte jag klappar till hazzard spelet till den årliga glöggkvällen på lördag. Jag köpte bara grejer som jag själv vill ha. Strategisk.

Ikväll har jag letat upp adresser till alla som får ett julkort. Skulle vara trevligt med en gammal hederlig adressbok så jag slipper leta upp alla år efter år. Men det har jag snart glömt bort och så är det samma visa nästa år igen.

Nu precis just nu, fyller världens bästa anna 22 år. GRATTIS! vi hörs senare. För nu ska vi sova en sväng. Hejhej. Nattinatt.



P.s jag ser faktiskt att ni läser. Varför vill ingen tillkännage sig?! D.s

lämna avtryck
Postat av: Therese

Tjejen, du får inte sätta så höga krav på allt det här med jul... Ojoj, bästa klapparna, finaste paketen, o julkort som läggs överst i högen hos alla som får... Kom i håg att njuta lite av ditt fina pyssel också, leka med barnen o deras julklappar och knäcka nötter (för du är väl inte allergisk?) Kommer säkert förbi på en liten "titt-in" på salongen för jag antar att ingen har tid att sitta i fikarummet en sån här vecka =) Stor kram och ett Ta det lite lugnt =)

2010-12-19 @ 16:25:14

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0