then our hearts combined like a neutron star collision

varför ska man alltid vara skittrött vid åtta då man längtar till sängen för att sedan vid tio bli aspigg igen
helt meningslöst.
jag måste komma in i vanliga rutiner nu snart igen. det här funkar ju inte alls.
tror ju att jag ska dö varje morgon klockan ringer och då har jag bara jobbat tre dagar.

tidigare ikväll satt jag och kollade i gamla gymnasiekataloger hos erik och skrattade.
varför såg man ut sådär? alla hade fulaste pumaskorna i världshistorien.
jag hade lyckats bra med min rouge den morgonen också.

imorgon ska jag köra bil för första gången på fem veckor. känns bra
fick fråga robin förut om bromsen verkligen sitter i mitten.
bara för att se så jag inte blivit dum i huvudet.
tror dock robin undrade om jag mist förståndet och undrade om jag skojade.
men ja. jag har ju iallafall inte blivit dum i huvudet rent teoretiskt så då borde jag ju klara mig praktiskt?
eh, ja.
älskar ännu mer till halkan nästa vecka. är det möjligt att kugga så gör jag garanterat det.
bara för att jag är jag.
ja, jag har bra självförtroende.


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0