måndagströst

imorse robin for med grabbarna till stockholm för att kolla på rockband en heldag och natt
jag fortsatte sova en stund, och efter en frukost och två sex and the city avsnitt så svirade jag om lite och tog cykeln (som efter mitt skrot tidigare i somras inte alls mår bra, måste nog lämna in kraken) och mötte upp angelica & tindra. vi fikade, tindra drack mer kaffe och te än oss och sen tog vi ett varv på stan. jag fick ett nytt namn då tindra skrek ut MIMMIIIII i förvivlan varje gång jag försvann några sekunder. jag och angelica fick oss några goda skratt. jag saknar angelica ofta och mycket och är ledsen över att vi inte ses mer. men när vi väl ses är allt precis som det alltid varit. så som det ska vara när man är med sina riktiga vänner... och det älskar jag!

nu borde jag egentligen sätta en rejäl fart då jag har en present att fixa och för att inte tala om mig själv
för sen ska det på födelsedagskalas x2 hos elin och alex. och partybrudarna brukar kunna bli helt galna.. så det blir nog en bra kväll! hoppas på bättre än i måndags när man inte ens fick komma in på klubben då det var fullt redan klockan 22.. herregud? när blev det så i linköping?

nej nu hinner jag inte mer, har suttit här alldeles för länge och fixat med det här:


















lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0