krabbor och pinnstolar

hej alla ni som hatar att kommentera min blogg. tydligen något slags läsrekord igår igen. va fan hände?

idag har jag tillbringat förmiddagen på balkongen igen, men idag var det faktiskt sol. men det där med att sitta och läsa på hårda pinnstolar får en både att tappa känseln i rumpan samt få nackspärr. lyckades nog iallafall bättra på brännan lite kanske. nu känns det som regnet snart är här igen. börjar liksom kunna läsa av signalerna nu efter två veckors likasinnande väder. men jag har iallafall läst ut min bok nu.



robin är fortfarande ett litet ynkel som går runt. idag är han dock piggare så imorgon sa han att vi kanske kan ta oss ifrån den här lägenheten tillsammans. känns bra. idag kanske vi iofs ska äta sushi med krille. om nu han vågar ta sig hit.

inatt drömde jag att vi var i stugan och badade ute på storsjön, åkte med vattenskotern och det var jättevarmt. var jättelycklig över det fina vädret! sen helt plöstligt så kom det jättestora krabbor, i tusental. och gick man nära dem så fick man världens stöt och svimmade. jag var livrädd att råka nudda en då det verkade göra så jävla ont. så vi flydde med en helikopter.
vad är det för fel på mig?

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0