innan sömnen

tänkte jag skulle göra en uppdatering. har inte haft tid eller ork i helgen.

efter flyttlass och 100 kg spackel i lördags så svirade vi om och begav oss till jerry och anna på kräftskiva för fyra personer. där blev det sörplande, sjungande, seriöst snack, drickande, dansande. ja, you name it!
sen drog vi in till stan en sväng där både platå och sliver avverkades. sen kom vi på att det var ganska tråkigt, tog varsin körv och gick hem. och igår låg vi mest i soffan hela dagen. förutom när vi åkte och hyrde mer filmer och köpte pizza. bra och skön söndag!

idag har det jobbats, körts lite motorväg och sen efter workie begav sig jag och anna till erik där vi drog av fyra bröllop och en begravning. nu kom typ robin hem och vi ska sova. för imorgon ska man vara på körskolan pigg som en lärka kl 7.30 då man ska ut och slira lite, ni vet akta konor osv. blir nog bra. uppkörningen och teorin är numer också bokad och jag känner mest skräckblandad förtjusning.

eftersom bloggen vägrade ladda upp mer än bara ett fåtal bilder från lördagen så får ni nöja er med dessa så länge...









...ja, det blev ju bra bilder. godnatt!

lämna avtryck
Postat av: britta

haha fina förkläden :) vad ska jag skriva för nåt?

2010-08-24 @ 21:16:26
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0