hej hå, hej hå, vi till vår gruva går

efter att ha citerat de sju dvärgarna så kan jag meddela att första dagen på jobbet gick som en dans
det var faktiskt ganska skönt att komma tillbaka, känna att man får rutin igen
träffa allihopa, fundera hela förmiddagen på vad man ska ha köpa för lunch, fixa en ny skyltning, träffa alla mina trevliga kunder, och efter jobbet få en enorm utväxt fixad, ja, rätt bra dag faktiskt!
nu har jag ätit ett ägg, två knäckisar, druckit te och ska äta lite frukt. sådär ja, nya livet som en liten ask.

är förövrigt rätt arg på 3, skulle bara ringa och dubbelkolla om allt fanns med idag då det blev lite krångel in i det sista i fredags. men tydligen finns inte mitt abbonemang besällt längre. därmen kanske inte min nya phonis. ska tydligen vänta på att någon viss marko ska ringa mig. men han har då fan inte ringt. och det värsta är väl att han kommer ringa under dagen imorgon när jag jobbar så jag inte kan svara iallafall. älskar säljare. frust. det var skönt att få ur sig ilskan.. men moving on!

nu ska jag mysa ner mig bredvid min man.
för nu har jag tänt ljus.
klockan är strax efter nio och det är mörkt.
nu får det gärna bli jättejätte höst.
det gör mig inte ett dugg.

lämna avtryck
Postat av: Karstenebba

Perfect work!

2011-09-16 @ 09:38:20
URL: http://karstenebba.blogbow.com

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0