fopollslille

igår åkte vi ut till fabian och micke för att det var alldeles för varmt i stan
där spelades det lite fotboll, kollade på pippi, åts "boulle" och skrattade
fabian har äntligen börjat säga mitt namn men i denna formation: "näää mämmä!"
alltså, ska han i vissa tillfällen bara vara svårflörtad så det liksom skär lite i mitt fasterhjärta
men jag hoppas att han bara låtsas och att han egentligen tycker om mig











när vi kom hem så svirade vi om och åkte ner till afrodite och åt god mat
sen till maxi för att köpa frukt till ett helt kompani samt hyrde tre filmer
efter det bosatte vi oss i soffan och myste
det var en sån där perfekt dag!

idag är det grått och jag undrar om det är bara för att man ska få ännu mer ångest över att imorgon är de veckorna man längtar efter ett helt år helt slut och det är dags att slita och inte orka ha ett liv igen
då är det liksom bara ett år tills man är ledig nästa gång. härligt!
robin är en sväng hos mehdi, jag borde duscha
för sen hoppas jag att vi kan hitta på något trevligt att göra sista timmarna på semestern.





I could use a dream or a genie or a wish
to go back to a place much simpler than this

cause after all the partyin and smashin and crashin
and all the glitz and the glam and the fashion
and all the pandemonium and all the madness
there comes a time where you fade to the blackness
and when youre staring at that phone in your lap
and you hoping but them people never call you back
can we pretend that airplanes
in the night sky
are like shooting stars
I could really use a wish right now
(wish right now) (wish right now)
can we pretend that airplanes
in the night sky
are like shooting stars
I could really use a wish right now
(wish right now) (wish right now)



lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0