bujje

ja, det blev ju bra idag också. fick för mig att baka bullar. vilket jag aldrig gjort ensam innan, utan alltid i sällskap av mamma eller farmor. men det gick faktiskt bra, är sjukt nöjd. och goda blev de också!
sen kom krille, och vi beslutade oss för att robin behövde vallas lite efter 2 dagar inomhus. så vi gick en liten kort promenad, där vi hittade svampar och sen köpte sushi. väldigt trevligt! dock så fick robin världens febertopp här nu igen. hoppas verkligen att den är borta tills imorgon. vi skulle verkligen behöva göra något roligt sista dagarna på semestern. så SNÄLLA febern var borta imorrn. pusspuss.









och, jag bjuder på att jag ser fet ut på den här bilden bara för att det är lite roligt att robins svamp är sjukt stor och min pytteliten. mmm. älskart. nästa vecka börjar jag träna igen. japp.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0