blanka blad

man vänjer sig fort vid att vara ledig
jag undrar om jag minns hur man klipper hår?

efter ett par kg potatis och fiskpinnar, så stirrar vi nu på ett avsnitt med per moberg
idag sprättar han upp en liten bebisgris och fyller den med grönsaker på en jättejättestor stekpanna
trevlig kille den där per!
snart ska vi väl äta några bitar choklad (jag tänker fortsätta semesterandan in i det sista, imorgon är det dags att börja det nya livet igen) och titta på en film till. det är ganska mysigt ändå, när det är lite mulet
men det är konstigt att det tog ända tills sista dagen innan jag insåg det
eller så är det för att jag insett att det nog är över nu. eller att det rättare sagt känns som det kvittar.

nu fick jag lite ångest.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0