low battery

bra valborg,
robin åkte kl 05.00
kunde inte somna om
låg o vred mig och lyckades somna om runt 9
mamma ringde o väckte mig halv 10
drack en smoothie
åkte till körskolan och åkte i cirklar i stan samt backade rakt bakåt 30 meter
åt en korv med mamma
köpte vin och ett ljus
drack en latte med anna
gick hem i regnet
gjorde en tändsticksask samt ljuset lite finare som en present till madde o tobbe
packade väskan
åkte hem med pappa och åt härlig mat
gick upp till madde och tobbe
träffade resten av gänget
skrattade åt danser a la niklas
drack lite vin
åt lite chips
fick sällskap hem till mamma och pappa
försökte ladda mob med en sonyericsson laddare
sitter med datorn i mitt gamla rum fast i en hård bäddsoffa
kan inte sova


det bästa av allt är nog att jag packade den största väskan jag har för att bo i stugan ett par dagar
därav typ allt jag äger är med i den väskan
men jag tog fel mobilladdare och här är jag nu med en heldöd mobil
med en pojkvän i irland
som säkert undrar varför jag inte svarar på sms


jaja.... han kan väl få vara lite orolig för en gångs skull?


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0