i've got some news for you

tänk om man skulle försöka ge sig på det här ännu en gång
ja, precis.
igen


fast jag vet inte liksom riktigt vart jag ska börja
det mesta och ingenting händer på en gång just nu
är en sak som jag tänkt på ganska mycket nu för tiden
när folk frågar "vad gör du annars?"
vad är egentligen annars?
jag jobbar jämt och gör jag inte det så försöker jag röra på mitt feta arsle, träffa någon eller typ sova.
har verkligen folk tid med fritidsintressen i våran ålder?

jag har ingent tid över
och ändå så sitter jag här med stans största ångest för att när jag väl har tid så borde jag träna mer, plugga körkortsteori eller ringa någon och uppdatera livet lite..... men jag ORKAR inte.
hur mycket ska man egentligen prestera för att vara en bra människa
att vara nöjd
kunna klappa sig på huvudet

jag hatar detta landet lagom
för just nu är mitt liv mer än bara lagom, det är helt extremt
jag LÄNGTAR tills det är lagom
och helst ska jag vara lite lätt då också




lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0