tattoo your name across my heart

hemma med magkatarr
sist jag mådde såhär illa gick jag i skolan, jobbade på två ställen och försökte ha ett liv på sidan samtidigt
det blev helt enkelt för mycket

har försökt komma på varför jag har fått det nu
jag känner mig varken pressad eller stressad
den här gången måste det vara bara rent psykiskt
jag försöker räcka till åt alla håll
och det funkar liksom inte nu
inte alls

det händer så mycket just nu som jag egentligen inte kan prata om
för jag vet egentligen inte vem som jag kan prata med heller för den delen
iallafall inte nu för tiden.

det känns som det hänger på mig
mig själv
jag önskar bara att jag kunde nå fram
och bevisa att jag kämpar
jag finns här
för alltid







you could be a sweet dream or a beautiful nightmare
either way I, don't wanna wake up from you


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0