söndagspigg

efter att ha halvsovit i soffan framför stardust och diverse söndagsrepriser
tog jag på mig gympaskorna och tog mig en gångtur till skäggetorp
där väntade bitta med lax, potatis och sås
och en rejäl pratstund senare satte jag mig på gamla hederliga 201:an (numera 1:an)
och gick av vid åbylund och slängde mig i en ny soffa med en skål godis och popcorn hos erik
kollade på slumdog millionaire. en riktigt bra film!

och nu sitter jag här och är alldeles för pigg för att sova
jag vill helst bara att det ska bli den 14e april







tell me, please tell me
what to do, now that I know myself
do you really think I could rely on this new person I have become?
do you really think I give a damn now that I can do whatever I want?


now I know, what im thinking what Im feeling
what I want my life to be
now I know how I like to make things easier
for everyone including me

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0