söndag igen

jaha, det va den helgen
sitter här med robins mysbrallor, stickade sockar och en hjärna som känns som den skvimpar runt
har fått en blixtliknande känsla i huvudet varje gång jag kollar på något ljust

fest sa britta, och fest blev det trots uteblivande av ett antal personer
jag agerade dj, emma bytte kläder femton ggr och andréa lekte mås
ungefär som trion för fem år sen
blev ganska mycket russin och vinpimplande på fastade mage
vilket resulterade i fjortisfylla
en snabbvisit i tannefors blev andréas och min sista grej
var hemma i sängen klockan 00
hade strategiskt satt en hink bredvid sängen såg jag imorse när jag vaknade
snacka om vuxenopäng?
vid elva idag ramlade emma in här och britta kom för en stund sen också
nu sitter jag här själv i oset av kekabsås och känner mig ohyggligt onyttig


i fredags åts det sushi för första gången i mitt liv och naturgodis hos caroline
mycket trevligt!


undrar va jag ska göra av dagen nu?

lämna avtryck
Postat av: britta

haha. mkt trevligt att du kom igår emme!! ja hade sjukt kul. fjortisfylla är det enda rätta. puss

2009-03-22 @ 21:10:32
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0