pannknack

vaknade av att jag hade världens huvudvärk
det är skönt att vakna av en sån känsla
svor lite lätt
tills jag insåg att jag hade ett åretbud första kunden o hade därför ingen förrns 11
skickade iväg ett sms till camilla och skrev att jag kommer tills dess
låg kvar i sängen som en däckad säl tills kvart i nio
så nu har jag knaprat i mig lite frukost och en ibumetin (du är så fin) och hoppas det ska avta

idag är det torsdag igen
veckorna rullar fortfarande på
jag undrar va jag ska göra imorgon
lördag ska jag på hemligt uppdrag samt på inflyttningsfest hos tinne och rickard
(på lördag är det exakt en månad kvar, eller en månad och några timmar kan man kanske säga)
söndag antar jag att man kommer må som man förtjänar
sen är det ny vecka igen
men så fårt det blir vår så får gärna veckorna börja sakta ner litegrann

och snön lyser fortfarande med sin avsky mot våren
tydligen ska det komma ännu mer snö också
men på vädret säger dem att det ska bli varmt igen till helgen
HAHAHA!





i don't wanna work today
maybe i just wanna stay
just take it easy 'cus there's no stress

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0