ny förmåga!

ja, jag tänkte att nu när jag har tillgång till en dator kanske jag skulle pränta ner något
det knallar på i vanlig ordning i mitt liv
börjar längta sinnessjukt mycket tills allt blir normalt igen

idag är jag ledig och solen tittar fram då och då
jag har tillbringat natten i mitt gamla rum
gjorde en tabbe igår som jag ångrar idag
men kändes rolig igår
och så kalasades det på korv och fruktsallad
och somnade med magont
och det var inte bara tack vare ätandet

nu ska mamma och jag iväg snart på äventyr
och ikväll är det visning på scandic med l'oréal

men det roligaste idag är ändå det tillkommit en ny stjärna i våran familj
min bror och angela har fått en litenliten flicka!
mycket mer än så vet vi inte eftersom mamma ringde precis när den lilla sett världen i några sekunder
hon kunde inte hålla sig längre för att "såhär lång tid kan det väl inte ta?"
tydligen tog det sin lilla tid att karva ut den lilla (kejsarsnitt om ni tycker det låter lite grovt)
men alla mår bra!!
jag längtar tills jag får se henne!!

lämna avtryck
Postat av: britta

skönt att ha dig back on track

2009-03-31 @ 18:25:34
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0