nostalgisk

har tydligen hyrt tre filmer
så nu blir det maraton och vindruvsätning
är sjukt sugen på något onyttigt idag
men jag ska fasen stå emot......
iofs har jag ju inget hemma ändå
och det är inte riktigt samma sak att bulla upp sig inför en film ensam

emelie, angelica och tindra var här en sväng och tindra åt äpple och lekte med min pilatesboll
och idag har jag annars skrattat åt gamla minnen, så som:
mina gröna mysbrallor som robin sa "snygga brallor emme" åt första gången vi typ sågs på riktigt som jag aldrig mer tog på mig efter det och palmens vurpa ner för våran barnvagnsräls i trappen när vi skulle gå o köpa cheeseburgare mitt i natten,
härliga tider!


imorgon ska jag bara vara ledig
på riktigt
har verkligen ingenting inplanerat
förutom en gammal hederlig dejt och keramikkursen
längrar något sjukt tills allt det här är över
planerande, ovisshet, sms:ande och msndejtande
i hate it!



nu är jag hungrig.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0