"lediga" dagar

jag hatar att mina lediga tisdagar alltid ska gå så fort
och allt jag tänkt o göra bara rinner iväg
gick upp tidigt och åt frukost i lugn och ro
cyklade ner till magasinstorget och fick ett nytt recept utskrivet så att risken för bebbes minskar
inte för att det direkt  blir några barn gjorda i mitt liv just nu men aja
och så har jag iaf strykit upp de nya gardinerna i köket och det tog sin beskärda del av dagen
dessutom tar det ännu mer tid när hjärnan kämpar med massa andra tankar
fick massa tyg över och funderar på att göra en tavla av det
hängde även upp nya gardiner i vardagsrummet
dammsugit har jag också gjort
men den där jävla sekretären fylld med papper och grejer står fortfarande o väntar
och även allt annat jag tänkt att göra
nu hinner jag med ett litet pass på yogabollen
sen ska jag duscha och gå till kiropraktorn
därefter väntar erik med bilen och jag ska vara allmänt släptåg på maxi
och sen blir det film med honom och ogge


det var den lediga tisdagen?!

lämna avtryck
Postat av: Micke

Lugn syrran allt ordnar sig..!!!

2009-03-03 @ 14:30:23
Postat av: britta

haha fullt upp? :)

2009-03-03 @ 16:55:42
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0