lånedator

min dator är kaputt, finito, slut, gjort sitt, gått till graven.. jaa, va man nu vill kalla den
har suttit i eftermiddags och räddat det som räddas kan
har zippat ner bilder (och hoppats att jag gjort rätt) och fört över till mitt usbminne
nu har jag fått låna farmor och farfars dator och ska väl öppna pengapungen sen för att köpa en ny
(jääääätterolig utgift, verkligen!)
kanske skulle köpa en för en vettig penning den här ggn så det blir något rejält?

robin sa att det va storm i thailand och det verkar det vara just nu här också
men en sak är säker, det är fasen vår nu?!
jag vågar säga det
jag trotsar bakslag!


nu ska jag väl hoppa i säng efter en väldigt slö, konstig och väldigt kort ledig dag
fick nyss ett samtal och har fått skratta sådär från hjärtat
som det brukar vara
och snart är det faktiskt normalt igen
på riktigt


förresten, min brorsdotter är helt gudomligt söt!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0