jaha

dagen bästa: vann espressomaskinen som vi haft tävling om på jobbet och den matchar våran kaffebryggare, när jag stod och drog upp mina jeansleggings som alltid åker ner så skrattade en av våra säljare och sa "ja, det är ju för att du blivit så smal" kändes gött i öronen att få höra trots att det förmodligen inte är så, fått sms direkt från vietnam som värmer, hittade en rolig bok till fabbe på rean, ledig imorgon
dagens sämsta: skit som faller från himlen och blir skit på marken, tog mina nya tygskor till jobbet imorse, sitter och mosar i mig naturgodis för att jag är så hungrig. fick pulsa hem med esspressomaskinen på pakethållaren och blev asblöt, den eviga väntan som aldrig verkar bli bättre, har fullt upp hela dagen imorgon o kommer knappast bara få vara ledig


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0