biotajm

snart brummar emma utanför
då blir det nåt gött och äta sen "män som hatar kvinnor"
en bra titel för en bra del i mitt liv (?)
jag menar med tanke på att jag har en man som flytt undan kvinnan i sitt liv
skämt åsido
jag har inte läst boken men folk påstår att jag ska klara mig ändå
så jag får väl tro på det
det blir hur som helst bra att träffa emma igen!

och imorgon är det fredag IGEN
jag älskar att det bara är måndag och fredag hela tiden
det betyder att tiden går fort
men jag har lite ja, ångest kanske man kan säga
när jag såg jessica på jobbet idag efter lunch så skrek jag
"VA FAN SKA VI GÖRA I HELGEN?!"
kan ju tillägga att jag inte sett eller pratat med henne på hela veckan
hon hoppade två steg bakåt och såg helt förvirrad ut och tyckte att jag skulle lugna ner mig
jag behöver verkligen en plan i mitt liv just nu
fram till den 15 feb. då tänker jag låsa in mig ett par dagar
så just därför känner jag att måste göra något på lördag
förslag?




we are still the greatest


lämna avtryck
Postat av: britta

gillade du filmen? ja tyckte den var grym!! hon är så jävla ball. älskar hennes hämd, älskar micke nyqvist, älskar filmen. hoppas du hittar nåt att göra i helgen!

2009-03-06 @ 06:43:40
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0