hejhallå dagboken

long time, no see
som jag brukar säga

nu har vi lånat eriks dator som fungerar lite bättre än farmors som tog 10 min att ladda upp en sida på
så jag tänkte uppdatera lite här
(om det nu är någon som ens läser än?)

har nu repat mig relativt sen min mystiska sjukdom som ägde rum för två veckor sen
nu väntar en till veckas jobb o sen blire vacation.

denna veckan har jag mest bott i mina gummistövlar, hittat en 500ring på gatan, gjort pannkakor varav 6 st hamnade i papperskorgen, varit arg på grannar som spelar september - sattelite på högsta volym en söndag till klockan 01.30, lunchat med maja och jessica, ja..... det va lite av veckans bravader. precis som det är så roligt att läsa om?

imorgon blir det söderköping med glassätande och firande av rogers 50åriga födelsedag
och klockan 18.00 händer det som jag och tinne har väntat på ett par veckor nu. 9as reunionfest.
hoppas på icke blött singlade från himlen och en massa roliga minnessnack!


nu bär det av till rasmus och emelie på film!

(duger detta sålänge?)


lämna avtryck
Postat av: brittis

skönt att ha dig back in action! läcker header btw. vilka paintskills du har!

2009-07-13 @ 22:54:20
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0