fas 2

har faktiskt fått hem den nya datorn nu!
det va ju på tiden tänker ni. jaa. det va det!
inviger den i detta ögonblick
har ändrat min rubrik här nu också, rätt nöjd med den
i brist på photoshop fick en egengjord i paint fungera sålänge
så nu ska det nog bli lite action här igen
det gäller bara att min liv blir lite fyllt av sånt fränt också

just nu är det mest neddräkning på jobbet
jessica och jag härdar ut en vecka till
sen nalkas det ledighet i två veckor
och jag hoppas på en vecka i grääkland i september också (snälla, robins chef, ge robin ledigt!)

11 bitar sushi har nu slunkit (stavas?) ned för våra strupar. rätt mätt
mina kilo jag gick ner under min sjukdomsperiod där jag enbart gav magen piggelin kommer nog försvinna rätt snart
och nu så sitter robin med en dator i sitt knä och jag med den här i mitt
fast bredvid varandra såklart
gud, va vi älskar att umgås med varandra .....

lämna avtryck
Postat av: t-res

ja, du är tillbaka! =) hoppas återträffen var kul. o att dagarna til sem går fort nu... sushi! mmm, DET blir det till kvällsmat! KRAM

2009-07-15 @ 17:54:05

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0