will you love me anyway?

you say that you love me
and I'm the one you're all for
you say that you love me
and It's me you adore


love's hard to know
one day it's here and the next it's gone nowhere near
and I still got fear that I won't be yours
and though you say your love is pure
and I'm the one you're burning for
honey, how can I be sure?








det är svårt att ha någon man tycker om så mycket så jävla långt ifrån en
nu när man börjat vänja sig så känns det ibland som jag alltid varit ensam
det där vardagliga vanliga, en kram, en puss i pannan, ett ord, en blick
nu ska ett mejl ersätta allt det
och det är helt omöjligt




jag borde ha packat klart för längesen för jessica kommer nog när som helst
men jag ska sätta igång med det nu
det är som jag brukar säga, jag jobbar bäst under press!
imorgon runt 8 så drar vi iväg till sälen
en helhelg i lindvallen väntar
och det ska bli så skönt att få göra något "eget" också!
jag är ganska less på linköping just nu
den här staden som får mig så hög
kan få mig så låg


jag finns på min mob och uppskattar alltid impulssamtal eller sms
för jag antar att jag kommer hinna med ett antal stycken under helgen


soo long suckers!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0